F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Wij hebben alle antwoorden voor u! Staat uw vraag er niet bij, neem dan direct contact met ons op.

Hoe boek ik een huis bij RB Family?

Wanneer u weet welk huis u graag wilt boeken dan vragen wij u ons boekingsformulier in te vullen. Wanneer u dit formulier invult ontvangen wij een reservering.
Wij zullen zo snel mogelijk een boekingsbevestiging sturen na akkoord van de eigenaar. En dan hoeft u alleen nog maar uw vluchten te boeken en uit te kijken naar uw vakantie!

Is het mogelijk om een optie op een huis te nemen?

Wij begrijpen dat u de tijd wilt nemen om na te denken of te overleggen met het reisgezelschap tot u overgaat tot een boeking. Wij kunnen in overleg met een eigenaar een optie aanvragen. Wanneer wij de optie bevestigen zal deze 48 uur geldig zijn. We geven aan wanneer de optie afloopt zodat op tijd kan boeken eventueel.

Hoe gaat de betaling van een boeking?

Bij het boeken van een huis vragen wij 50% aanbetaling om de boeking te bevestigen. Wanneer wij een betalingsopdracht verzenden heeft u 3 dagen de tijd om deze te voldoen. Wanneer wij de aanbetaling niet ontvangen is de boeking niet geldig. De betalingsopdracht voor het restant (50%) versturen wij 8 weken voor aankomst. De betaling van de borg zal via een aparte opdracht gaan en deze ontvangt u 2 weken voor aankomst. Wanneer u aankomstdatum binnen 6 weken ten tijde van boeking is zullen wij een betalingsopdracht versturen van 100%.

Kunnen we ook vluchten boeken bij RB Family?

Helaas kunt u op dit moment nog geen vluchten boeken bij RB Family.

Is het mogelijk om een vroege incheck of late uitcheck te boeken?

Dit is een service die wij graag aanbieden, echter wel alleen wanneer mogelijk. Wanneer het huis voor of na uw boeking niet verhuurd is kunt u mogelijk in overleg eerder in- of later uit checken. U kunt dit altijd bij ons aangeven en wij zullen in overleg met de eigenaar kijken wat mogelijk is. Dit kunnen wij in verband met andere boekingen pas een week van tevoren aangeven. Wanneer dit niet mogelijk is heeft het te maken met de tijd die het schoonmaak team nodig heeft om een huis gereed te maken voor een boeking.

Is het mogelijk om een baby bedje en kinderstoel bij RB Family te huren?

U kunt bij de villa een baby bedje en kinderstoel huren. De kosten voor een bedje zijn €50,- per week en voor een stoeltje €15 per week. Mocht u deze willen huren tijdens uw verblijf in de villa kunt u dit aangeven in uw boeking of uw verzoek per mail naar ons toesturen.

Klopt de kalender bij de villa's?

Wij streven ernaar om de kalenders altijd up to date te hebben. Helaas zijn de kalenders niet "real time" waardoor het kan gebeuren dat wij nog niet de laatste update hebben doorgevoerd en een boeking en aanvraag elkaar kruizen. Daarom verifiëren wij altijd een aanvraag en reservering na bij de eigenaar zodat wij kunnen bevestigen dat de gevraagde data beschikbaar is.

Kennen jullie alle huizen die RB Family aanbiedt?

Ja, wij vinden het van groot belang dat wij achter ons product staan. Daarom kunt u er vanuit gaan dat alle huizen die wij aanbieden op RB Family zijn gezien en gecheckt door ons lokale team. Doordat wij de huizen van binnen en buiten kennen kunnen wij ook de beste aanbevelingen geven aan u.

Moet ik bedlinnen en handdoeken meenemen wanneer ik een huis huur bij RB Family?

Nee, u hoeft zelf niets mee te nemen met uitzondering van strandlakens.

Kan ik een auto huren bij RB Family?

Naast de verhuur van villa's bieden wij ook diverse services aan. Waaronder het boeken van een auto voor uw verblijf. Wij werken al vele jaren met een hele fijne partner. We hebben deze partner uitgezocht vanwege de fijne service die zij aanbieden.
- Onder andere Nederlandse sprekende medewerkers;
- Auto direct ophalen bij het vliegveld;
- Geen wachtrijen en transfers;
- Vele extra mogelijkheden zoals kinderstoeltjes.
Mocht u interesse hebben in het huren van een auto kunt u dat doen via onze activiteiten pagina of via een verzoek bij uw boeking.

Kan ik een boot huren bij RB Family?

Naast de verhuur van villa's bieden wij ook diverse services aan. Wij verhuren boten via betrouwbare partners. Dit zijn booteigenaren die wij persoonlijk kennen en al jaren mee werken. Wilt weten welke boten RB Family aanbiedt neem dan een kijkje op onze activiteiten pagina of via een verzoek bij uw boeking.

Welke services biedt RB Family naast verhuur van villa's aan?

Naast de verhuur van villa's bieden wij ook diverse services aan. Hierbij kunt u denken aan boodschappen service bij aankomst, buiten bioscoop in de tuin van uw villa, oppas service (diverse talen), massage aan huis, beauty behandelingen, yoga les aan huis, personal training en andere sport activiteiten. De mogelijkheden zijn eindeloos, neem contact met ons op om te kijken wat wij voor u kunnen regelen.

Hoe weet ik waar mijn villa ligt?

Vanwege de privacy van andere gasten en de eigenaar geven wij de exacte locatie van een villa een week voor aankomst bij uw aankomstprocedure. Het is in Ibiza zo dat er bijna geen adressen zijn op het eiland. Daarom geven we meestal een "pin locatie". Dit zijn coordinaten van Google, die u kunt invoeren in uw Google maps voor de juiste routebeschrijving naar uw huis.

Is er WIFI in de villa?

Alle villa's die RB Family in haar portfolio heeft hebben WIFI.

Biedt RB Family ook huizen aan voor de lange termijn verhuur?

Wij verhuren voornamelijk wekelijks. Door ons intensieve contact met eigenaren weten wij wel vaak wanneer een eigenaar er open voor staat om voor lange termijn te verhuren. U kunt altijd vragen naar de mogelijkheden.